TORSDAG

Skola skola skola.
Riktigt segt men men.
Finns inte så himla mycket man kan göra åt det.

Tog två fina kort på Marilou idag i skolan.
Hon hade klänning på sig =)



När skolan var slut kom pappa och hämtade mig.
Vi åkte hem till farmor på en fika.
Skulle hämta Daniel och Annica på stationen 17.57.
Och eftersom jag slutade 20 i 5 så hade vi en timma att slå ihjäl.

Tillslut fick jag träffa Annica, för första gången =)
Helt underbar tjej.

Har tagit lite bilder nu under kvällen.
Fick TILL OCH MED kort på mig och bror ihop.
Kors i taket..
Hahaha.
Det är extremt ovanligt kan jag lova.








    

 


Visst blev det fina kort =P?

Nä nu ska jag återgå till mitt spelande =P

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0