DAG 3

Dag 3


Morgonen började helt underbart.

jag och jimmie satt ute och kollade på soluppgången tillsammans.. riktigt mysigt..

Sen åt vi frukost ute jag, jimmie och conny..

det blev mackor och jag drack cola och dom drack juice.

Har bara varit här hela förmiddagen..

har suttit ute en hel del och solat.. har fått en hel del färg på bara 2 dagar i solen här :P
känns underbart. och mer kommer det bli.. hehe

nu har jimmie och conny fixat vårat nästa boende också.
vi ska tydligen hyra ett hus men det finns inga bilder på det så det återstår väl att se hur det ser ut sen.
kommer ta bilder där också =P

vi har funderingar på att sticka ner till stranden lite senare och sola och bada =)
kanske snorkla lite i vattnet också.. det skulle vara skoj :P

Jag ochconny va en jävla bit ut i vattet förut idag.. men va långgrunt det var.. shit asså..
vi tog en hel cel fina kort idag.

Har grattat min mamma idag också, hon fyller 54 idag =) grattis igen mamma.

vi va iväg och handlade glass och lite dricka och så förut.
mmm cocos glassen jag hade va aaaaaaas god. mmm. hehe

vi hittade en riktigt läskig larv som jag tog kort på också..
den hette pseudosphinx tetrio och hade rött huud med gul/svart kropp..
den va tydligen giftig också läste vi sedan. finns kort på den.

och så tog jag kort på mig med en gul blomma i håret :P jätte sött :P hehe

nä nu är det strax dax för sängen.. klockan är i lokal tid bara 8 på kvällen..
men i sverige är klockan 01:00 på natten..


   
 
   

   

   

   

   

   

   

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0