DAG 4

Dag 4

En riktigt slapp dag..

vi var mest hemma för vi väntade på en bil som aldrig kom. riktigt segt faktiskt.

men vi va nere lite i trädgården och tog lite bilder på ödlor och bananer och lime..
men jag råkade sticka mig på en tagg på limeträdet..
det gjorde ganska ont faktiskt.. men kul hade vi :P

Sen tog vi oss en sväng nere i byn och kollade runt..
jag tog med mig en jätte gigantisk snäcka hem som jag ska ta hem till mamma =)
den var jätte fin, den va jue rosa =P hihi

på kvällen satt vi och spelade chicago och drack lite. riktigt mysigt.

strömmen gick mitt under en omgång så det blev lite jobbigt att se. hehe..
men den kom tillbaka sen men vi fick inte igång ac:n för det va typ reserv ström eller nått
men vi tog in en fläkt till oss ist för annars hade jag inte kunnat sova för det blir så himla varmt där inne.

Sen runt 9 tiden (1 svensk tid) gick vi och la oss.

   

   

   

   

   

   

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikade in, säger hej och önskar dig en fortsatt trevlig kväll!



Passar också på att önska dig välkommen till mitt kryp-in:

http://www.metrobloggen.se/offer



Där skriver jag för att överleva vardagen, för att finna vägen tillbaka till ett lyckligt liv efter våldtäkten.



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-04-15 @ 22:06:02
URL: http://www.metrobloggen.se/offer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0